Friday, September 23, 2016

Saya selalu tanya prospek..........

Di antara weekdays (Isnin-Jumaat) atau weekend (Sabtu-Ahad) mana satu korang belanja lebih? 😳😳

Most of them jawab "sure lah weekend!" 😎😎

Ye betul. u all sedar tak? lepas bersara nanti everyday is weekend? kawan saya cerita semasa bersara ayah dia ada RM1.2 million dalam EPF. live moderately, simpan bebaik..after 11 years sekarang dah start cakap takde duit..😢😢

Tapi still ok lah 11 tahun sustain epf. tapi average statistik habis dalam 3 tahun! dan yg kesiannya ramai yg menghabiskan EPF sebab nak biaya bill hospital 😓😓

Ambil iktibar ye kawan2. pejam celik pejam celik dah 30 tahun, 40 tahun pastu eh dah bersara. Saya share realiti ni sebab saya sayang.

Saya boleh tolong untuk plan financial anda. 

Pm saya untuk maklumat lanjut

mbk
perunding takaful
0192853910
akupenjualinsurans.blogspot.com

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...