Thursday, December 8, 2016

Mesej dari seorang ejen: Kami bukan pegemis jalanan

Bila saya mesej anda dan tawarkan pelan takaful, saya bukan nak jual apa apa pada anda. Jauh sekali nak mengemis mintak duit anda

Bila saya mesej anda, itu maknanya saya beri anda peluang untuk dapatkan jaminan bertulis dari syarikat saya. Jaminan yang akan beri gantirugi bila anda sakit kritikal, hilang keupayaan atau meninggal dunia.

Tipu lah kalau anda cakap anda dah terlalu kaya, tak perlukan duit.

Sedangkan harta anda terutamanya simpanan kecemasan, pelaburan dan KWSP semuanya akan dikorek untuk tampung belanja bila dah sakit kritikal

Sesetengah orang, bila sakit kritikal seperti strok, sakit jantung, kanser, rosak buah pinggang, mengalami masalah susah nak bekerja semula. Maka bila tak dapat bekerja, hilanglah sumber pendapatan berterusan

Sapa nak tanggung belanja sara hidup selepas tu?

Persaingan saya adalah dengan penyakit dan ajal maut
 
Bersyukurlah saya yang mesej anda dulu

Kalau ajal maut dah ketuk pintu kehidupan dan sapa anda 
 
Apa agaknya yang bermain difikiran anda nanti?

Sign up sekarang sebelum terlambat

Orang offer nak kasi duit bila susah nanti, takkan tak mau?

mbk
0192853910

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...