Thursday, January 12, 2017

Bila saya asyik cakap pasal Takaful, anda mungkin ingat saya saja reka-reka cerita sebab nak jual produk. Malahan dah ambik polisi pun, boleh suka hati tak nak sambung bayar sebab sangka polisi saya takda makna, bayar saja tapi takda claim apa apa

Itu sangkaan anda sebab belum kena
Cuba kalau anda sudah kena

Tiba tiba saja, doktor sahkan anda kena kanser tahap 3
Atau jantung anda sudah tersumbat dan perlukan operation segera

Mungkin masa tu baru anda ingat balik pasal Takaful yang saya dok cerita

Saya sekadar nak ingatkan saja
Terutamanya pada rakan-rakan sebaya 

Jangan menyampah dengan posting takaful saya
Takut anak isteri yang merana kerana kedegilan anda
Tak caya, cuba baca apa kata kawan saya yang doktor cakap sudah ada penyakit dalam badannya



mbk
0192853910

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...