Tuesday, July 4, 2017

5 SEBAB SAYA AMBIL HIBAH RM1 JUTA DGN BYRN BULANAN RM420 DENGAN TAKAFUL

1. Hibah akan bagi family saya RM1 juta immediately utk kes kes mengejut seperti kemalangan walaupun baru masuk sehari.

2. Saya tak pasti ajal maut bagi diri saya bila akan berlaku. Niat hati nak hidup sampai tua, tp takdir Allah adalah rahsia. So elok saya get ready jer

3. Saya masih muda, harta belum banyak, hutang merata. So bila ada hibah 1Juta, ia menjadi aset saya paling bernilai

4. Hibah bukan diberi oleh syarikat Takaful. Tapi Hibah diberi oleh semua peserta yg akan menderma kepada keluarga saya 1juta ringgit. So satu jaminan utk keluarga saya

5. Hibah adalah bukti komitmen saya pada keluarga. Saya nak memudahkan urusan keluarga saya selepas ketiadan saya. Penama saya ialah ayah 30% mak 40% dan suami 30%. Saya ada modal lagi saya nak tambah hibah lagi

Gambar di ambil di MS Fb.

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...