Monday, January 15, 2018

KISAH SEORANG EJEN : Pengalaman membuat tuntutan Pampasan Kematian dan hibah

Syukur Alhamdulillah...urusan saya dan waris arwah client saya dipermudahkan oleh pihak Takaful.

Ini lah amanat terakhir oleh arwah yg diberikan kepada saya.
Gembira ada... sedih pun ada...😥
Memegang amanat isteri beliau supaya tidak didedahkan nama beliau, sy hanya blh berkongsi berita ini dgn rakan-rakan di dalam FB ini dengan gambar cek yg bernilai RM 458,000++.
Syukur arwah HIBAH kan kepada isterinya untuk meneruskan kehidupan bersama anak-anak.

Sedikit cerita di sebalik kisah arwah;

* Mengambil polisi - 25 Nov 2014
* Disahkan cancer - 28 Sept 2016
* Premium RM 870 / sebulan (Total premium
dibayar client ( RM 19k)
* Waive Premium (Free) - Oct 2016
* Kos Rawatan Oleh Prudential (Chemo/
Radiotherapy) RM200k
* Pampasan Sakit Kritikal Oleh Prudential -
RM 200k ( 14 Feb 2017 )
* Meninggal dunia ( Oct 2017)
* Dukumen submitted ( Nov 2017)
* Pampasan Meninggal 30 Disember 2017
( RM 458,000.00++)

Alhamdulillah..

Ambillah kisah ini sebagai iktibar, jangan mudah mempercayai cerita mereka yang gagal claim kerana kita belum tahu cerita sebenar hujung pangkal sesebuah kisah itu. Lepas tu bila sakit or dalam kesusahan siapa yang akan bantu???

Saya hanya Perunding Takaful yg menjalankan tanggungjawab yang diberikan oleh pelanggan saya.
Sebarang pertanyaan boleh lah tanya kepada saya.

Credit to Mis Hasliana Bakar




mbk
0192853910

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...