Tuesday, January 9, 2018

Saya bukan Ah Long , Saya nak tolong


Saya bukan Ah Long. Saya nak tolong...
Kalau agent takaful ada call dan nak set appointment dengan awk bukan bermakna awk wajib kena ambk lah ,😅tujuan agent tu hanya ingin berkongsi tentang kebaikan takaful yang mugkin dapat menbantu awk satu hari nanti.

Tidak akan ada orang paksa pon untuk awak ambik yer.

P/s: kita agent makan nasi gak, tak makan orang. Silap2 jumpa tu kita belanja awk makan nasi. Kan ada juga kebaikan jumpa tu. Siapa nk jumpa saya? Angkat tangan sket.

mbk
0192853910

#sixmataqwadreamteam
#prubsntakaful
#jomjoinsixma

Credit to Ahmad Farhanudin Prudential

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...